streda 20. augusta 2014

Dance=My Life

Tákžeee, v tomto príspevku Vám poviem niečo o tom, ako som sa dostal k tancu.

Tákže, ja som v podstate tancoval už v plienkach. Mal som dva roky a stál som pred Tv. Akurát dávali moju vtedajšiu obľúbenú pesničku od Las Ketchup: The Ketchup song (Asereje) (Song je tu). Ich choreografiu som poznal skoro naspamäť. Mamina a moja rodina sa na mne pekne smiala :D Predstavte si malého Romanka, ak tancuje pred Telkou a vrtí zadkom a rukami :DDD Potom som už len tancoval do rytmu akejkoľvek hudby.
Potom, keď som mal 11 rokov, mamina ma chcela dať na nejaké tance. Prihlásila ma do Malého Vtáčnika. Bol som tam asi 5 tréningov, ale nebavilo ma to. Potom som sa nejako dozvedel o Xoane. Mamina ma tam prihlásila. V Xoane to bolo dobré, ale nie najlepšie. Prv som chodil do skupiny Princess -,- ale potom ma preradili do inej skupiny, na ktorej názov si už nespomínam. Choreografia bola dobrá, ale keď sme dostali názov a oblečenie, povedal som si: Preboha, to čo je? No nevzdal som sa. Bol som predsa hlava skupiny. Bol som tam jediný chalan. Tak sme tancovali choreografiu. Vystupovali sme asi dvakrát, ak nepočítam galavečer. A potom boli prázdniny. Cez ne som úplne zabudol choreografiu. A keď začal školský rok, v Xoane som zistil, že máme novú trénerku, ktorá nás mimochodom učila Reggaeton, čo ma vôbec nebavilo. Tak som tam prestal chodiť. Potom som sa od spolužiačiek dozvedel o Fantasticu. Úplne ma to zaujalo. Potom som začal chodiť na tréningy. Učil som sa choreografiu a bolo to super. Fantastic bol vo všetkom lepší. Potom sme mali akože konkurz z ktorého sa vyberali ľudia, ktorý budú prijatý. Ja som ani konkurz nerobil a zobrali ma. Bol som najštastnejší na svete. Hneď som to každému povedal. Niektorý mi za to nadávali, ale ja som si ich nevšímal. Tú prvú choreografiu som netancoval na vystupeniach. Trochu ma to mrzelo. A potom nám bola pridelená nová trenérka. Bola úplne super. Začali sme sa učit novú choreografiu. Tá Choreo. ma úplne bavila, aj keď bola trochu ženská. Mne to nevadilo. Tréningy boli super. Sem tam ma trénerka aj tréner pochválili. Potom nám spravili postavenie, ale mňa nepostavili. Zhoršil som sa. Chceli ma vyhodiť, ale ja som zamakal a teraz stojím v choreografiu na strede. Niesom síce najlepší, ale ani najhorší. A teraz tú choreografiu tancujeme po súťažiach a vystúpeniach. Darí sa nám. Teraz cez prázdniny moc netancujeme, ale to nevadí. Už sa teším na školský rok, do Fantasticu.

Týmto Vám chcem povedať, aby ste šli za svojimi snami. Nenechajte sa odradiť.
Okéééj, tak ja sa s vami lúčim. Ďalší príspevok bude buď dnes, najneskôr až zajtra.
ByeBye ♡♥♡

2 komentáre:

  1. Nezabudni napisat ako si opovrhoval Fantastivom a ako si ho podceňoval .. a ked ta xoana nebavila pridal si sa k nam ^^ nedavam ti to za zle lebo si aspon zmenil nazir,po tom ako si sa pridal k nam ^^ a nezabudni ze tam mas najkrajsiu a supernu kamaratku (mna) :'DDDDD ale nie :) fakt super a krasny prispevok Romí (ano je to prvykrat co som ti povedala Romí :D) ^^ -tvoja Mimaa *_*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cickooo, ja tam mám bestovnú SandrišQúúú :DD

      Odstrániť